Usługi IT

Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną oferując:

Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.

Zakres usług:

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux)
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowym
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
    odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych

Administracja serwerami. Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych.

Zakres usług:

  • administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
  • administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów
  • stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
  • stały nadzór nad wydajnością systemów
  • aktualizacja systemów operacyjnych
  • zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • zarządzanie GPO
  • zarządzanie rolami DNS, WDS, WSUS, WWW, FTP
  • monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
  • konfiguracja usług
  • optymalizacja wydajności systemów
  • zabezpieczenie serwerów
  • migracja serwerów
  • wirtualizacja serwerów
  • monitorowanie stanu zasilania
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS
  • konfiguracja i zarządzanie backupami
  • zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
  • administrowanie systemami pocztowymi (Microsoft, Google)

Infrastruktura sieciowa. Niezawodna i szyba sieć to niezbędny element infrastruktury IT. W ramach obsługi sieci komputerowych zapewniamy:

  • Projektowanie i budowę sieci LAN/WAN
  • Zarządzanie urządzeniami aktywnymi i sieciami LAN/WAN (router, switch, firewall, systemami łączności bezprzewodowej).
  • Konfiguracja tuneli VPN
  • Stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością sieci.
  • Dostarczanie, instalację, konfigurację oprogramowania niezbędnego do wydajnego funkcjonowania sieci.
  • Testy penetracyjne aktualnej infrastruktury sieciowej
  • Wdrożenie bezpiecznej konfiguracji urządzeń.

Szkolenia. Posiadamy  doświadczenie oraz kwalifikacje pedagogiczne niezbędne do prowadzenia szkoleń z zakresu systemów i sieci komputerowych oraz szeroko rozumianego bezpieczeństwa IT.