Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną oferując:
Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług:
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
- serwis stacji roboczych
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
- dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux)
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowym
- diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
- przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
- instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
- szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych
Administracja serwerami. Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych.
Zakres usług:
- administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
- administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów
- stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
- stały nadzór nad wydajnością systemów
- aktualizacja systemów operacyjnych
- zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
- zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
- zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
- zarządzanie GPO
- zarządzanie rolami DNS, WDS, WSUS, WWW, FTP
- monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
- konfiguracja usług
- optymalizacja wydajności systemów
- zabezpieczenie serwerów
- migracja serwerów
- wirtualizacja serwerów
- monitorowanie stanu zasilania
- monitorowanie stanu urządzeń UPS
- konfiguracja i zarządzanie backupami
- zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
- administrowanie systemami pocztowymi (Microsoft, Google)
Infrastruktura sieciowa. Niezawodna i szyba sieć to niezbędny element infrastruktury IT. W ramach obsługi sieci komputerowych zapewniamy:
- Projektowanie i budowę sieci LAN/WAN
- Zarządzanie urządzeniami aktywnymi i sieciami LAN/WAN (router, switch, firewall, systemami łączności bezprzewodowej).
- Konfiguracja tuneli VPN
- Stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością sieci.
- Dostarczanie, instalację, konfigurację oprogramowania niezbędnego do wydajnego funkcjonowania sieci.
- Testy penetracyjne aktualnej infrastruktury sieciowej
- Wdrożenie bezpiecznej konfiguracji urządzeń.
Szkolenia. Posiadamy doświadczenie oraz kwalifikacje pedagogiczne niezbędne do prowadzenia szkoleń z zakresu systemów i sieci komputerowych oraz szeroko rozumianego bezpieczeństwa IT.